Huis van Montfoort en Burgerzaken

Contact en openingstijden Huis van Montfoort en balie Burgerzaken.

Veel zaken met de gemeente kunt u online regelen. Denk aan het doorgeven van een verhuizing, het aanvragen van een uittreksel of het doen van geboorteaangifte. Kijk op onze website wat u voor Burgerzaken ook online kunt regelen.

Wilt u contact met de gemeente Montfoort? Vul dan onderstaand contactformulier in, bel ons of maak een afspraak om langs te komen.

Huis van Montfoort

Het Huis van Montfoort is het stadskantoor van de gemeente.

  • Bezoekadres: Kasteelplein 5, 3417 JG Montfoort
  • Postadres: Postbus 41, 3417 ZG Montfoort
  • Telefoonnummer: 0348 476400
  • Algemene email adres: info@montfoort.nl
  • Openingstijden: maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur

Gewijzigde openingstijden:

Het Huis van Montfoort is gesloten en telefonisch niet bereikbaar op:

  • Woensdag 25 december (Eerste Kerstdag)
  • Donderdag 26 december (Tweede Kerstdag)
  • Vrijdag 27 december 
  • Woensdag 1 januari (Nieuwjaarsdag)
     

Contactformulier

Balie Burgerzaken

De afdeling Burgerzaken werkt uitsluitend op afspraak. U kunt online een afspraak maken of via telefoonnummer 0348 476400 (op werkdagen tussen 08.30 en 17.00 uur).

Openingstijden balie Burgerzaken:

  • Maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 12:00 uur
  • Vrijdagavond van 18:00 tot 20:00 uur

 

Calamiteitenlijn

Voor gevaarlijke situaties in de gemeente buiten kantoortijden belt u naar 06 1361 0655.

Denk bijvoorbeeld aan een omgevallen boom over de weg, een verzakking van een hoofdweg of overstromingsgevaar van het hoofdriool.