Melding gevonden of verloren voorwerpen
Meld uw vondst of verlies bij de gemeente voor hulp.
Bent u een voorwerp verloren in de gemeente? U kunt hiervan melding maken bij de gemeente. Dan helpen we u graag. Heeft u juist een voorwerp gevonden in onze gemeente? Geef het dan af bij de balie in het Huis van Montfoort. Of doe hier digitaal melding van.
Direct een gevonden voorwerp melden Direct een verloren voorwerp melden
U kunt het voorwerp zelf bewaren voor de eigenaar. U meldt uw vondst via het aanmeldformulier gevonden voorwerp. Meldt de eigenaar zich binnen 1 jaar? Dan geeft u het voorwerp terug aan de eigenaar. Meldt de eigenaar zich niet? Dan bent u de nieuwe eigenaar van het voorwerp. U kunt het voorwerp ook afgeven in het Huis van Montfoort.
Heeft u een paspoort, identiteitskaart of rijbewijs gevonden? Breng dit dan naar het Huis van Montfoort. Een identiteitsbewijs mag u niet zelf bewaren.
Bent u een voorwerp kwijt? Meld dit dan via het aanmeldingsformulier verloren voorwerp. Als u de melding print, dan kunt u die gebruiken als bewijs voor uw verzekering.
Bent u uw rijbewijs, paspoort of identiteitskaart verloren? Maak een <internet link afspraak maken: afspraak> bij de gemeente om een nieuw document aan te vragen. Daarnaast geeft u de vermissing van het document door. Dit kunt u digitaal of op afspraak doen:
Weet u niet zeker of u het voorwerp in de gemeente Montfoort bent verloren? Kijk dan eens op www.verlorenofgevonden.nl. Hier vindt u een overzicht van gevonden en verloren voorwerpen in meer dan 250 Nederlandse gemeenten.